Daisypath Anniversary tickers

PEREMPUAN ITU SIAPA?

My photo
. YAYA . 18 . Penulisan tidak menggunakan tatabahasa atau sewaktu dengannya . Penulisan yang bebas tanpa batasan . Terima kasih kepada mereka yang telah bersusah payah mengunjungi dan membaca entri entri blog aku . Kesudian anda amat dihargai

Friday, February 5, 2010

vantage kesukaan ma.

hadiah dah sampai.
so aku pun pegi la kat kedai tu nak ambik hadiah.
aku belikan ma set mangkuk vantage.
sebab ma aku suka gila dgn benda alah tu.
aku pun pakat dgn acik nk beli.acik pun on je.
nak beli sorangsorang duit tak cukup.so acik pun sanggup.
aku on jela.lagi pun tak la mahal sangat.

pegi la kedai tu.beli wrapping semua.
then nak ambik barang,cik ina offer nak balutkan.
aku pun apa lagi.sengih jelaa.lagipun cik ina tu baik dgn ma aku.

dah habis balut tu.nampak dzakirin,lynda and syu.aku pun tumpangkan la dorang.
dorang baru balik sekolah.sampaisampai rumah,ma takde.pegi bank.
aku pun letak la kat dalam bilik.kononkonon nak suprise biar ma tgk sendiri.
alih alih ma balik dari bank acik bwk turun hadiah tu.
time acik bagi tu,ma terkejut laa.
bila ma bukak hadiah tu ma jerit sebab dia tak sangka kitorang bagi vantage kesukaan dia.
hahahahaha.

mission complete !

No comments:

Post a Comment