Daisypath Anniversary tickers

PEREMPUAN ITU SIAPA?

My photo
. YAYA . 18 . Penulisan tidak menggunakan tatabahasa atau sewaktu dengannya . Penulisan yang bebas tanpa batasan . Terima kasih kepada mereka yang telah bersusah payah mengunjungi dan membaca entri entri blog aku . Kesudian anda amat dihargai

Friday, February 5, 2010

30 januari 1966.suatu ketika dulu

ma,happy 44 th birthday !
  • semoge panjang umur
  • dimurahkan rezeki
  • tak marahmarah(hahahah)

hee.hari ni birthday ma aku.so pagipagi lagi aku tak tahu ma aku pegi mane bersame abah laa.
sape lagi.dah tu pulak ma pagipagi lagi dah terjah bilik aku.
"along,kalau nak isi minyak kereta,bangun sekarang"
alahaiii.potong laa.
nak tak nak bangun jela.yela duit minyak semua bapak aku tong.
aku dgn muka tak basuh,dgn gigi tak gosok terus ambil kunci kereta pegi SHELL.
tudung lagi tah ke mana.sekali sekala free hair.hee.
ma dgn abah naik kereta lain.so aku tak peduli nak basuh muka bwk tu.
da lak tu ma bwk kereta slow je.nak dating pun lepas ni la..adoii sabar jela aku.
tp aku ni kadangkadang tak sabar jugak.aku potong jela kereta mak aku.byebye.
yela aku nak balik rumah cepat nak sambung tidur.kononnya la.tp tak jadi dah nak tidur.
dgn adik aku sorangsorang mcm beruk.
name je semua perempuan tapi perangai semua mcm jantan.

berapa jam kemudian..


ma pun balik dari rawang.
tengoktengok ma bwk balik KFC dgn kek secret recipe.
aku pun pelik je tibatiba bwk balik kek.yela selama 18 tahun aku hidup, tak pernah pulak ma sambut birthday.
ni first time.abah belanja wehh.persoalannya,macam mana abah ingat birthday ma?

dan jawapannya,
sebab maksu aku call.then abah tanye kenapa call.ma jawab " dia wish birthday"
ek elehh bahhh.ape laaa.20 tahun kahwin,tarikh lahir bini pun lupa.
pape jela bahh.

aku ada jugak beli hadiah untuk ma.
tapi belum sampai.next week laa.(1 feb)

iloveyou ma !

No comments:

Post a Comment