Daisypath Anniversary tickers

PEREMPUAN ITU SIAPA?

My photo
. YAYA . 18 . Penulisan tidak menggunakan tatabahasa atau sewaktu dengannya . Penulisan yang bebas tanpa batasan . Terima kasih kepada mereka yang telah bersusah payah mengunjungi dan membaca entri entri blog aku . Kesudian anda amat dihargai

Friday, February 5, 2010

charger ohh charger

kau bayangkan 1 hari 1 malam,aku charge fon tp bateri still merah.
pehh bapak menyirap aku.tahap kesabaran aku dah sampai 100 darjah celcius.
menyamai tahap takat didih air.hahaa.ingat lagi aku.
sebab 100 darjah ni la aku kena cubit dgn ckgu hasniza baharom time darjah 5.aku lupa kot formula tu.
formula eh? bantai jela
hee.dah dah abaikan yg tu.
kadangkadang bila aku charge,dia tulis incompletely charge.
padahal wayar charger tu tgh bersambung dekat fon.how come?
tak lain tak bukan charger rosak la tu.
haiihhh lagi bertambah menyirap aku.
kena keluar duit lagi.sucks doe.
aku dah la tgh kering ni.


p/s: seha thanks bagi pinjam charger.nanti akak pulang balik.

2 comments: