Daisypath Anniversary tickers

PEREMPUAN ITU SIAPA?

My photo
. YAYA . 18 . Penulisan tidak menggunakan tatabahasa atau sewaktu dengannya . Penulisan yang bebas tanpa batasan . Terima kasih kepada mereka yang telah bersusah payah mengunjungi dan membaca entri entri blog aku . Kesudian anda amat dihargai

Monday, February 15, 2010

awesome babe !

hey peeps we meet again ;)

eh suddenlykan aku search youtube,
then aku terjumpa youtube ni tau.
best gila kot.bagi aku laa..
gandingan yg sgt hebat !
suara dorg pun not bad.
comel je dorgg.
audrey and gamaliel
.
and aku rasa suara audrey ni lagi sedap dr lady gaga.
heee.so what !
they from indonesia !

telephone by lady gaga feat beyonce knowles








then bila aku tgk audrey ( the girl ) aku mcm exited gila nak belajar main gitar !
aku dah lama gila nak belajar gitar wehh.hahahahah
tp mcm takde mase laa.ecehh.
kalau laa aku reti main,(berangan)
boleh aku berlagak dgn mamat tu.

dia igt dia je tau main bass.nanti i tau main gitar,you tgk laaa.

hope you all enjoy watching this video !

No comments:

Post a Comment