Daisypath Anniversary tickers

PEREMPUAN ITU SIAPA?

My photo
. YAYA . 18 . Penulisan tidak menggunakan tatabahasa atau sewaktu dengannya . Penulisan yang bebas tanpa batasan . Terima kasih kepada mereka yang telah bersusah payah mengunjungi dan membaca entri entri blog aku . Kesudian anda amat dihargai

Friday, February 12, 2010

11 februari 2010 punya cerita la derr..

11 februari birthday aku kan? haa jangan lupa sape yg dah janji dgn aku.
seperti yang di janji kan faz nak belanja kitorang McD.hee.okay suka la aku wehh.
janji pukul 12 nak pegi.tapi 11:45 am baru ambik dyeana dkt tempat kerja dia.
kat SMART READER KIDS.apa dia weh? " i am smart reader kids ! ". hahahahah
ala yg cam dalam iklan tu laa.alaa dia teacher sampai bulan 5 je.okay dah dah.
so kitorang anjak kan la pergi pukul 12:15. dah ambik faz.pergi rumah fana tgk tgk tak siap lagi.
padahal pukul 10 lagi aku mesej nak pegi pukul 12.adoii.aku tinggalkan dia dulu.
sebab adik aku nak pegi sekolah pukul 12:30. so balik terus pergi rumah dyeana,dia mandi mandi.
aku pulak nak siap siap semua.haaa kata pukul 12:15 nak pegi kan?
ambik kau aku 12:30 pun tak pergi lagi.
alaa biar la hari ni kan birthday aku.aku queen hari ni.lagipun aku yg drive kan.haaa

aku dah agak dah rawang mesti jammed.gila bosan aku.dgn lenguhnya lagi.
aku drive manual okay.baru mencabar derr..fuhh tarik nafasss hembusss.
yg 4 ekor lagi sebok dok snap snap gambar la.dok mesej mesej laa.
dok sengih sorg sorg laa.pape jelaa korg ni wehh.


okay dah sampai rawang straight pergi parkson.tak tahu dah nak parking tang mana.
yela dorg kata nak g McD.McD mana ada parking wehh.pegi la masuk parkson dulu.
aimi,dyeana,and fana pegi toilet.aku dgn faz pegi la kedai fon jap.nak tanya charger.
dorg 3 ekor kuar je toilet,terus pergi mane tah.siot je.
aku dgn faz pegi giant jap.nak beli air.aku haus gila dohh.
aku tak dpt nak kesan 3 ekor tu pergi mana.yang faz pulak asyik pinjam fon aku nak call.
aku tak faham betul dgn dorg semua ni wehh.
korang dah jumpa malaikat ke? dah gali kubur ke?
aaaaa tak faham.aku ikut jelaa fazlin.
a'a yela mentang mentang aku dapat free call.so aku pun tak heran laa.
dia nak bagi je.hee free call boleh cita la dohh.

hmm dorg ckp dorg kat pasaraya bintang plak.alaahhh.
hmm takpe la tunggu jela.nanti merungut plak.
fazlin pulak kata tak payah tunggu.kita blah je.lagipun nak pegi mydin nak pegi verns lagi.
hmm okay aku menurut perintah.pastu dah sampai aku dgn faz pegi la beli apa yang patut.
aku beli kasut baru.hahah.warna maroon.ni semua faz punya pasal.
ayat baiikkk je suruh aku beli.okay melayang rm 30 utk kasut je.

lepas tu,faz nak pinjam fon nak call dorg.ha ambik la faz.free je.
okay faz kata kita gerak McD skang.haa okay.ni yg aku tunggu tunggu ni.
faz nk belanja.sampai sampai McD,
ahhhh siot aku kena surprise.baikk je dorg plan.
tgk 'family' semua ada.dzaki and hazim dgn baju sekolah dtg sini.
gila terharu sial.patut la faz asyik pinjam fon je.
dtg dtg terus duduk sblah ali.haa bodoh dorg.situ je tempat aku.tak de tempat lain ke.haiyaaa

suddenly dorg bwk kek.haa.lagi terharu aku.yg bengang lilin aku asyik mati.kena tiup dgn angin.time ni aku sayang ameer je.sebab dia yg bersusah payah nyalakan lilin tu sampai hitam tangan dia.thanks ameer eqbal anak ruslan !
tengok GENTLE tak ameer? haa wa ckp luu.
sayang gile kat ameer wehh
kau tgk yg sebelah tu
pemalas.hahahaa.ape daaa.

dia dah give up lilin asyik tak nyala.
wekkk wekkk =p
ameer gak sanggup.


okay takpe.janji ada kek cukup dahh.ni kek aku.dorg dah tangkap dulu sebelum aku suruh.

ha ni dia.18 tauu.yang penting aku suke kotak dia.kek pun cantik.weee

patu dorg nyanyi lagu yg sepatutnya.haaa bagus anak anak ku.
lepas tu aku pun potong la kek tu.hahaha.mcm celake je muka aku potong kek.
suke ah candid candid.
alaa sayangg.malu laa aku nak suap suap depan laki.hahahah.aku kan ganas aimi.aaaaaa

lepas tu dorg pun beli la McD makan ramai ramai.sumpah aku suka time 'family' kita mcm ni.
dah la kita 5 je perempuan kan.lain semua lelaki.sayang gile bodoh kat korang semua.
tp aiman muzakhir dgn iskandar je tak de.
aiman kerja.is tak dpt dikesan.
okay dah habis makan semua balik la.ape lagi.dah kenyangkan.dah refill air bape byk dah.
biase ah family kitorang mmg xtau malu doe.chill sudahh kan.nak blah laa.ape lagi derr.
lepasni nak pegi tesco melawat aiman muzakhir keje.haaa.



yang jantan semua kt luar tgk aiman keje.haaa jumpa munzir,naufal,roselyana wahh da besar la korg.yang tino pegi merayau dkt dalam.
lagipun fazlin nak cari barang ayah dia.
camni la dia kalau tino tino ni dapat kebebasan 1 hari.

doggie baju putih ni mmg tak sedar diri.

lepas dah beli barang barang semua,then nak balik dah.lepas tu tiba tiba nampak satu kedai ni.
kitorang pun masuk la.haha mencapub kan.then kitorang mcm decide nak beli keychain mcm melambang kan friendship kitorang.comel je bear tu.
lepas tu aimi belanja lagi satu.hee.wee wee (tuan punye ikut warna nama seperti di atas)

fuhhh.dah penat gila wehh.so kitorang pun nak balik dah.kaki melecet la lenguh la.nak patah la.
semua ada.so ape lagi. lets go home baby !
alaaa ni tak best ni.nak balik dahh :(

hahaha atas ni pun sempat lagi tau.


keluar dari tesco,aduhh baii jammed doe.lenguh lagi.parah bodoh kaki aku.
tgh tgh jammed pun sempat lagi snap snap.
eventhough penat camne,dorg ni nasib tak tido.
selalu tido.

haa tgk kereta dkt belakang tu.TRAFFIC JAM
kau tgk kt cermin tu muka driver paling bengang dgn jammed.
ni muka fake aku.hotak kau nak senyum time traffic jam.
buat buat senyum sudahh.
hahahah pernah pulak bapak korang sangat happy time jammed?
bullshit !
------------------------------------------------------------------------------------------------

okay dah sampai rumah,sumpah macam nak mati !
by the way,ni hadiah hadiah yang aku dapat dari korang korang semua
thanks a lot honeyy !

-------------------------------------------------------------------------------------------------
ma bagi rm 20.tapi aku dah gune beli kasut + duit aku sekali..
hee.sorry maa.kasut pun warna maroon ma.
okayla ma.hahahahah
-------------------------------------------------------------------------------------------------
bunga? ala tiut tiut nyee

FROM: ERRA DYEANA

------------------------------------------------------------------------------------------------
ceh,muncung aku mahal doh !
100 % hand made

FROM : NUR AIMI
------------------------------------------------------------------------------------------------
alolololo dah besar pun dapat bear lagi?
'pengganti' ali weh?
hahahah okay gak tu.


FROM : NUR FARHANAH & FAZLIN

-----------------------------------------------------------------------------------------------

WOW !
lawa gila wehhhh.
kreatif gila iqa.
100 % hand made doe.
lawa kan weh?
dia guna watercolour siap.
sape nak beli kad, meh meh order meh.

mereka laki bini yang mmg suke buli aku.
nak nak laki dia tu.
(ohh lupe pulak.eton tu mirol yg bagi time form 4.dia bagi sebab dia ckp aku ni kepoh mcm mkcik eton.cite xpnah habis.haha bodoh mirol)

FROM : AMIRUL & AFIQAH

------------------------------------------------------------------------------------------------

LOVELOVE ni seha,wani & zyra yang bagi.
junior paling best dorang laa.
ingat aku sentiasa.bagus bagus
aisha tu xde kena mengena.
tu adik aku.kau tak bagi ape pun kat aku kan angah.
kedekut.hahahaha

(aimi as a model)

FROM : SEHA , WANY & ZYRA

-------------------------------------------------------------------------------------------------
LAST BUT NOT LEAST !
hahahaah.
jeng jeng jeng.
saje je letak bawah bawah.
biar dia cari.hee :)

awww.lawa laaa.suka hati aku la nak cakap.
SUMPAH SUKA GILA !


thanks ' YOU '
------------------------------------------------------------------------------------------------
to : ali-mirol-ameer-leman-black-sola-syafiq-shammir-dzakirin-hazim
thanks sebab datang.sanggup korang datang sebab aku.dzakirin and hazim,ni lagi penat
baru balik dari sekolah terus datang dgn baju sekolah.
nak nangis aku korang buat mcm ni.
terharu dohh !

to : aimi-dyeana-fazlin-fana
weh
hahaha sorry sebab aku byk songeh.
mane aku tau kann.haaa yela aku yg drive aku punye pasal laa nak pegi mana.
sanggup korang jalan kaki pegi ambik kek tu dgn matahari terpacak atas kepala.
sebab aku korang tukar plan banyak kali.alaa sesekali bersabar dgn aku takpe kan.
alololo sian korg.meh sini meh nak cium ni.
selama 18 tahun, ni la FIRST TIME aku dapat surprise party dari kawan kawan.
nanti next time kita jalanjalan lagi okay?


THANKS A LOT YOU ALL !
muaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh



* hmm kan best kalau mcm ni setiap hari.
nak mcm ni selalu :(

1 comment:

  1. alamak! kak yaya:p nmpknye ktew org besties achik er x wish or bg pape!! sorry..
    Saeng Il Chukka Haeyo,Yaya Unnie! owh..which means HAPPY BDAY Kak Yaya:)

    ReplyDelete