Daisypath Anniversary tickers

PEREMPUAN ITU SIAPA?

My photo
. YAYA . 18 . Penulisan tidak menggunakan tatabahasa atau sewaktu dengannya . Penulisan yang bebas tanpa batasan . Terima kasih kepada mereka yang telah bersusah payah mengunjungi dan membaca entri entri blog aku . Kesudian anda amat dihargai

Friday, February 5, 2010

apply UPU dan segala macam.

4 FEB 2010

hari ni aku keluar dgn geng aku semua laa.
semata mata nak apply U.exited gila wehh.
tp yg bengangnya charger aku rosak.
eii tak dpt nak berkomunikasi dgn org lain.
ahhh lantak laa.penat aku dgn benda alah tu.

lepas dyeana balik,aku terus keluar ambik dorg semua dlm pukul 2.
pegi la CC.aku suruh dorg 4 org ni masuk dulu.tempah tmpt.takut penuh.
sebab CC tu kecik je.dorg pun turun.aku nak park kereta dulu.
aku sampai je dpn CC.muka 4 org tu tercegat dkt depan pintu.
ak alahh bebalnyaa.aku jugak kene masuk dulu.
dah faham sangat dgn korg ni.hahahaahah.
tp ktorg open 2 PC je.bape jam kemudian fana open lagi 1 PC.
gila semangat wehh.hahaha first time kan.memang la camni.

aku dah apply semalam.so aku nak tukar course jela.
betul kan apa yg patut.bape jam tah duduk dlm tu,
kelakar jugak doe kitorg ni,da la kitorg je bising.
kitorg ni g manamana mesti bising.tak pernah diam.
ala kalau da ramai ramai takde nak malunya.peduli kan je orang nak ckp apa.

lepas habis kat CC.kitorg g pulak ambik adik fana kt klinik.
lepas tu pergi kedai cik ina.sebab dyeana nak ambik barang.
suddenly my mum call.
"along nanti pegi kedai acheh tlg tanya gas yg ma order tadi.ma dah byr dah.lepas tu jgn lupa ambik acik pukul 6."
"ye maa".

dah settle dyeana punye hal.aku pun pegi la kedai acheh tu.aku pun tanya.
"bang,tadi ada tak order gas? rumah num 2?"
"ouh yang ni?(sambil dia tunjuk kertas)"
"ha ye ye"
"dah hantar.tp takda org"
aku pun pelik je.sebab mak aku baru call ckp ma aku tunggu dari tadi lagi.
"bang,mak saya ckp dia ada dkt rumah.tak keluar pun.kenapa ckp takde orang"
"entah.tapi tadi pegi takde org".
aku pun call mak aku.biar mak aku yg settle.dah settle semua tu.
rupanya acheh tu pergi hantar salah rumah.aku dah agak dah.
confident je kau kan abg acheh.kalau bole nak berdebat dgn aku.

lepas tu pegi la kedai gambar.lepak kt dmyra jap.
dah makan makan semua tu.nak byr la.
aimi hulur duit suruh dyeana byrkan.then dia pergi kedai gambar kt sebelah tu.
dyeana ckp kt fana.
"weh kau byrkan.ni duit."
"semua ke weh?"
"a'a kot".
aimi pun sampai.fana bagi la duit lebih.
aimi pun ckp "eh takkan ni je? mana lagi?"
kitorg pun pelik.yela dyeana kata byr semua.
muka aimi terus berubah.kitorg pulak dah tak sedap hati.
bila byr balik,aimi pun tolak duit tu.banyak kali.
alaaa ni yg tak best ni.kalau sorg lain macam.
kitorang explain pun aimi ckp takpe.
hmmm nak wat camne aimi tak nak gak duit tu.
adoii.

lepas tu black call.ajak lepak kt blok 3.alamakk.
black ni pandai bodek org sikit.mcm mcm la ayat dia nak suruh kitorg datang gak blok 3.
kitorg pun pergi la.tgk jam 5:54.alamakk adik aku laa.kitorg pun patah balik.
adik aku tu kan cepat angin sikit.bengang je mula la cerita kat mak aku.
kereta tak muat.himpit jela.lawak gila.dah mcm sardin.aku yg drive ni tahan malu je.
dah hantar acik tu.aku ckp aku nak kuar jap dgn dorg semua.

on the way nak pergi blok 3 tu.kitorg kena tempuh jalan yang jauh.hahahaha.
ape lagi 100k/m sejam.dah mcm roller coaster pulak.
dahh jumpa black semua tu.dlm 6.30 balik.
time aku nak hantar fana.ma call.biasa laa.
ckp aku merayau la.balik lambat la.
alaaa bukan keluar dari tasik pun.sini je.
hmm setiap hari kena marah je aku.
kalau adik adik aku tu tak de pulakk.
balik pukul 7 pun kena marah.
hari pun tak gelap lagi.bukan pukul 10 pun.

p/s: aimi,kitorang tak nak la guna duit kau,sumpah.dyeana yg cakap mcm tu.
salah faham je kan?

No comments:

Post a Comment