Daisypath Anniversary tickers

PEREMPUAN ITU SIAPA?

My photo
. YAYA . 18 . Penulisan tidak menggunakan tatabahasa atau sewaktu dengannya . Penulisan yang bebas tanpa batasan . Terima kasih kepada mereka yang telah bersusah payah mengunjungi dan membaca entri entri blog aku . Kesudian anda amat dihargai

Friday, February 5, 2010

aku jugakkk.

2 feb 2010

malam tu.
aku rasa mcm tak best la hidup aku.
tak sedap hati pun ada.tggu msg masuk,1 pun takde.
hmm so aku msg la dia dulu.
takpe la aku beralahh.
aku tak kisah.aku tak sanggup la nak gaduh gaduh mcm ni.

nasib dia nak balas msg aku.
tp dia balas tu,mcm aku takde perasaan.
mcm aku ni anak patung.
sakit je hati.tp aku taknak tunjuk pun.
aku tunjuk yg aku ni rela beralah dari berbalah dgn kau.
takpe sabar je..
byk dah aku bersabar dgn kau kan..
ganas ganas aku pun syg jugak dkt kau wehh.
ye aku syg kau.
ape lagi?

No comments:

Post a Comment