Daisypath Anniversary tickers

PEREMPUAN ITU SIAPA?

My photo
. YAYA . 18 . Penulisan tidak menggunakan tatabahasa atau sewaktu dengannya . Penulisan yang bebas tanpa batasan . Terima kasih kepada mereka yang telah bersusah payah mengunjungi dan membaca entri entri blog aku . Kesudian anda amat dihargai

Friday, February 19, 2010

pemilik kereta harrier mcm bangang !

tadi pukul 6:30 pm,ambik angah dkt tempat tusyen dia tu.
punya laa sesak.haihhh.nak tak nak sabar jelaa.
jalan sempit,kereta pulak berhenti kat tempat laluan.alaahaii.
then dekat simpang,ternampak kereta meer.
tak tahu la dia perasan ke tak.

on the way tu, kereta biru depan aku ni, slow gila.
haiihhh aku dah laa tak suka slow slow mcm ni.
laju la sikit.mcm kura kura.
bila dah masuk tasik puteri,aku potong laa.
nampak meer dkt depan.aku laju la sikit.
siot je meer terus terus masuk depan aku.
celaka je.then aku bagi jela meer jalan.
bila dah lamalama tu aku potong la meer.
hahhaah aku bwk laju gilaa.
start ni kitorang dah race tanpa di rancang.

meer dpt kejar balik.ahhhh siot.
dah la himpit kereta aku.bangang la meer.
then bila aku nak kejar balik,
halllaammmmaaaakkk ada moto blah kiri ada kereta harrier blah kanan.
kereta harrier tu bawak slow je weh !
dah la salah lorong.sial laa.
ni aku nak berapi niii.
aku rase tuan punya kereta tu perasan aku dgn meer race kereta.
alaaa sebab kereta tu aku tak boleh kejar meer walaupun aku bwk 110km.
dah meer jauh ke depan.
yela yela aku kalah.kalah bermaruah kot !
meer dgn bangganya call aku " hahaha kalah ! "
alaa aku kena block lain cerita la wehh !
protes betol ni. :D


*aku tetap bengang dengan tuan kereta harrier tu ! so what !

No comments:

Post a Comment