Daisypath Anniversary tickers

PEREMPUAN ITU SIAPA?

My photo
. YAYA . 18 . Penulisan tidak menggunakan tatabahasa atau sewaktu dengannya . Penulisan yang bebas tanpa batasan . Terima kasih kepada mereka yang telah bersusah payah mengunjungi dan membaca entri entri blog aku . Kesudian anda amat dihargai

Thursday, February 18, 2010

ooohhh aimi sayangg.

cerita ni hanya aku dan aimi je yang tahu.kepada lelaki misteri ni,
harap maaf kalau terasa,
wehh aimi setia kot dekat lelaki misteri dia.
budak laki ni dulu pernah la mengorat aimi.
alaa cinta monyet.biasala kan
then lama lama dorg tersangkut pulak dekat dahan pokok tu.
hmm tapi nak buat mcm mana.

tiba tiba dahan tu patah selama 6 hari dorg dok bergayut.
nak buat mcm mana dua dua berat.hahahahahah.berat tulang.dorg kurus je
alaaa takde jodoh.ada la tu sebab kenapa 6 hari je.

haa time ni sedih bagai ombak tsunami.mereka pun bawak haluan masing masing.

hmm sejak tu kitorg suka la usik usik aimi dgn laki misteri tu.
tak tahu pulak yg aimi masih setia dekat dia.

bayangkan dgn siapa laki misteri tu couple,semua aimi tahu.

ambik berat betul si aimi ni.whooaaa!
tapi kadang kadang aku dgn geng aku tak suka laki misteri ni.
yelah sebab dia buat aimi. :(
and laki ni banyak berubah bila dia masuk form 5.

dah mula berperangai teruk.sangat berbeza dgn waktu dia form 2 dulu.

and kitorg 1 geng tak habis habis mengusik aimi sampai la sekarang.
and you know what, aimi love him from form 2 until now !
OMG !. haaiiiiyaaaa..dalam hati aimi ada laki misteri tu je.

gila ! org lain nak kat aimi pun, aimi tak layan.
tetap dgn kesayangan dia tu.cittt.
kalau aku dah lama aku ambik je.hee ;0
aimi meluahkan perasaan dia dekat blog private dia je.
kadang kadang kantoi aimi dengan aku.and aku suka tgk aimi blushing !
tapi kadang kadang aku mcm perit je tgk aimi ni.
tapi dia lagi la sedih wehh.6 hari tu cukup bermakna bagi aimi.
and sayang until now.fuhhh.crazy i think,

tapi nak buat mcm mana aimi sayang gila dekat lelaki misteri tu

semalam aku suruh aimi buat daisy path tu.
nak tgk berapa hari dia dok menunggu sayang dia tu.

bila dah buat,ha ambik kau 1464 hari equal 4 tahun 4 hari kalau tak silap
sumpah paling lama aku tunggu org pun dalam 2 tahun then aku terus jadi malas nak tunggu

tapi aimi sanggup.kadang kadang aku ckp kt aimi yg dia ni hati batu,keras kepala.
yelaa sanggup tunggu yg tak dapat.org nak dia, dia taknak.
tapi aku tetap salute dekat aimi sayanggku !
hmm kalau la lelaki misteri ni tahu aimi betul betul sayang dia,apa laa reaksi dia kan?
yela aimi kalau berangan ke suka ke sedih ke semua pasal lelaki misteri ni.

sebab dari segi luaran,aimi tak suka nak tunjuk baik dekat depan lelaki misteri ni.

yelaa lelaki ni benci dekat aimi,sebab aimi mintak clash atas sebab tertentu.
aku kadang kadang berharap sangat lelaki ni buat aimi happy.
aimi paling happy kalau lelaki ni buat aimi happy.
aku dah tak sanggup tgk aimi sedih sorang sorang.
hee :)

aku je kan faham aimi?
------------------------------------------------------------------------------------------------

hmm ni la situasi aimi bila dah terlalu sedih.
aimi bersendirian


Bila dah terlalu sedih, lebih kurang macam ni laa.mati mati dan mati.
hahahahahha





bila aimi sedih,aku pun datang memujuk aimi.mcm sibling laa
(
sorry tak jumpa gamba gurls)

tapi ini lah sebenarnya yang semua orang impikan.sama jugak seperti aimi



No comments:

Post a Comment